Преди началото на пандемията от коронавируса непрекъснато говорехме за това колко много време прекарваме в мрежата и как това се отразява на способностите ни за непринудено общуване в реална среда. Сега обаче условията налагат да станем още по-обсебени от мобилните устройства, докато стоим у дома с надежда заразата да премине. И освен че сърфираме из мрежата, сме започнали също така да говорим и повече по нашите телефони, забелязват телекомуникационните компании в България.

Ще се справят ли мобилните мрежи?

От компаниите A1, Vivacom и Telenor уверяват, че няма защо да се притесняваме. Мрежите имат готовност да се справят с натоварването и предизвикателствата, само че дали наистина е така предстои да разберем, все пак се очаква да постоим още по домовете си.

"Има известно повишение в трафика, но мрежата ни оперира напълно нормално, като отговаря на нуждите на всички наши клиенти, без прекъсвания. Telenor осъзнава отговорността си към обществото и взима всички мерки за осигуряване на непрекъсваемост на работа на мрежата", отговориха от компанията пред "Дневник".

Бърза реакция

Още при приемане на извънредното положение мобилните оператори предприеха мерки в полза на своите клиенти. Някои предоставиха безплатен достъп до повече телевизионни канали, други – допълнителни безплатни мегабайти.

41 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.