Имам среща с него в едно спокойно кафене. Той влиза. Изглежда сериозен и уравновесен. Взима чай и сяда срещу мен. Усмивките му са рядкост, но когато заговори за спорта, очите му грейват и сериозното му на пръв поглед изражение се разсейва.

Уговорката е за кратък и неангажиращ разговор за него, за кондиционните тренировки и за балансираната диета.

Той е Димитър Шпатов, на 28 години от Пловдив, магистър на НСА. Освен ,че води кондиционни тренировки е собственик на кетъринг компания за здравословно меню. Затворен кръг!

Разговорът със сигурност не беше кратък, защото той е като енциклопедия -знае отлично какво прави и как да предаде огромната си енергия на околните.

Разкажи ми за залата и тренировките... 

Горд съм от факта, че имам собствена зала, там се срещам не просто с трениращи, а с членове на едно голямо семейство. Този вид тренировка е подходяща за всички възрасти, също не е от значение дали си професионален спортист, или стъпваш в зала за първи път.

Не връщам никой дошъл до залата. Няма значение дали си професионален атлет, или стъпваш в зала за първи път. Най-малкият ми спортист е на 13 години, а най-възрастният е 72-годишна дама. Имал съм клиенти с физически увреждания и ТЕЛК. Всеки е добре дошъл.

 Започваме в понеделник в 7 часа. Вечер тренировките са от 17 до 20 часа и обикновено продължат около  час.

Групата, с която работя, е от 10-11 души, опитвам да не надвишавам това число. Важно е да обърна внимание на всеки трениращ. Започваме със загрявка и завършваме с разтягане на мускулите.Този вид спорт поддържа тялото в една отлична форма. Държи те в кондиция - както подсказва и самото име. Разтоварва психически и е модерно! Тренировката развива 5 качества - сила, издръжливост, ловкост, бързина и гъвкавост.

Нещо за кардио тренировките?

Може да не се прекалява. Аз предпочитам интензивното и по-кратко кардио. Пример за това е изкачване-спускане или когато пулсът ти е около 180 удара. Това дава и афтърбърн ефект. Дори и след тренировка тялото ти продължава да гори калории и метаболизмът ти се повишава с над 50%. Това е най-добрият начин за изгаряне на мазнини.

Кога се вижда така очакваният резултат?

"Рим не е построен за 2 дни" - така  казвам на хората, които очакват резултат след 2-то посещение.

Бачка се с изпитани и работещи методи, затова и резултатите не закъсняват, но се иска постоянство и отдаденост. Храненето и тренировките трябва да вървят паралелно. Препоръчвам балансирана диета: 40% белтъчини, 30% въглехидрати и 30% мазнини. Работи добре в дългосрочен план и стимулира горенето на мазнини. Важно е и да се почива. Не гледайте колко килограма сте, а това как изглеждате и се чувствате - това съветвам.

Къде е ключът за твоя успех?

Опитвам се да угодя на всички. Личното внимание и отношение към всеки клиент е изключително важно. Любовта към спорта е движещата ме сила.

33 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.