Южна Корея въведе необичайни мерки за ограничаване на продажбите на луксозни аксесоари. Сега жителите на тази страна ще могат да купуват само една чанта Chanel годишно. Защо е въведена странната забрана?

Борбата с опашките и манията по лукса

Ако за обикновените жени са достатъчни 3-5 чанти, които ще допълват различни визии, богатите модерни жени са готови буквално да трупат скъпи аксесоари. Красавиците от Южна Корея не са изключение.

 

Линия за маркови артикули в универсален магазин Lotte. Снимка: Yonhap

Корея Таймс съобщава, че дълги опашки се редят в тази страна в магазините на марката Chanel. Много хора прекарват няколко часа в бутици и купуват повече от един стилен аксесоар.

Освен това някои хора дори купуват едни и същи чанти, за да ги препродадат допълнително на по-висока цена. Сега обаче вече няма да е възможно да се завърти подобна схема, тъй като броят на марковите аксесоари, които могат да бъдат закупени, ще бъде ограничен до един артикул годишно.

Това правило важи не само за чантите, но и за портфейлите. Може да се направи изключение за модели от някои колекции, които не са толкова търсени и е малко вероятно да заинтересуват търговците.

Chanel често вдига цените на стоките си в Южна Корея, но дори това не можеше да спре масовото "преследване" от азиатските маниаци на тема мода за чанти. Между другото, това не е единствената марка, която се е сблъскала с проблема с прекупвачите и гигантските опашки в магазините.

Например Hermès (не повече от две еднакви чанти годишно) и Rolex (два часовника от една и съща колекция годишно) също поставят ограничения за продуктите.

Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.