Угощенията по празниците дават отражения. Зимните дрехи може и да успеят да скрият понатрупаните „екстри“, но не така стоят нещата с настъпването на пролетта. Топлото време предразполага към по-малко и по-къси тоалети, под който трудно ще скрием зимните си запаси. За да влезете във форма за предстоящите топли месеци, дайте на тялото си хранителна почивка. Правилата са ви до болка ясни!

Как бързо да влезем във форма?

Не яжте след 18:00 часа! Забравете за сладкото, мазното и пърженото! Не яжте хляб! Картофите съдържат прекалено много нишесте - избягвайте ги и тях! Има и още, но няма нужда да продължаваме. Вместо да отпускате колана, стегнете го с този разтоварващ режим. Спазвайки го, вие лесно ще намалите обиколката на талията, ханша и бедрата.

Прави се 3 последователни дни. Често избиран вариант е това да са дните неделя, понеделник и вторник. За тези дни са ви необходими ябълки, фини овесени ядки и кисело мляко, може да използвате и мед.

Ден 1 - яжте мляко с овесени трици за закуска и за вечеря, на обяд изяжте 2 ябълки. Хубаво е да накиснете овеса предварително, за да омекне.

Ден 2 - закуската е чаша кисело мляко с една ябълка. За обяд и за вечеря имате по 1 кофичка мляко.

Ден 3 - дажбата ви се състои от 8 ябълки. Разпределете ги според нуждите си.

Защо точно тези храни?

  • Ябълките са естествен източник на фибри и намаляват усещането за глад. Съдържат още антиоксиданти и витамини. Полезни са и за черния дроб, който е бил под обстрел през изминалите седмици.
  • Киселото мляко е ниско калорично, съдържа полезни за организма вещества като белтъчини и калций. Намалява холестерола и подобрява храносмилането. Избирайте само пълномаслени млека.
  • Овесените ядки са източник на магнезий и желязо. Съдържат и сложни въглехидрати, които ще ви държат сити.

Правете тези разтоварващи дни всяка седмица за период от 1-2 месеца и ще останете смаяни от резултата.

Напиши коментар