Италианската световно известна марка GUCCI, начело с Алесандро Микеле, започна партньорство с организацията Lion's Share Fund. Ръководена от Програмата за развитие на ООН (ПРООН), организацията е създадена през септември 2018г. 

                                   

Главната й цел е да събере значителна сума пари от частния сектор, които да се инвестират в поддържане на популациите на застрашените животински видове. Затова всяка компания, която използва животни в своите реклами, ще трябва да внася по 0.5% от своя маркетингов бюджет.

GUCCI  е един от малкото модни брандове, които участват активно в различни инициативни и допринасят много за опазване и запазване на околната среда. Точно поради тази причина са се присъединили и към тази инициатива, това потвърди изпълнителният директор на GUCCI Марко Бизари.

35 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.