Една от топ темите на 21 век безспорно е екологията и грижата за околната среда. В битката за съхраняването на нашата планета се включи и престижното модно издание Vogue като замени снимките с рисунки. Инициативата подчертава колко важно е да опазваме природата чиста и затова мотото на кампанията е "по-зелена природа".

НАЧАЛОТО на "зеления" Vogue

Изданието се посвещава на идеята още с първия си брой за новата 2020 г. С нововъведението авторитетната медия акцентира върху въздействието на фотосесиите върху околната среда.

Основният инициатор е главният редактор на "модната Библия" в Италия - известният Емануеле Фернети. В писмо до медиите той обяснява позицията на целия екип и целите, които са били водещи през целия работен процес. 

„150 човека, 20 полета и още толкова пътувания с влак, 40 коли на изчакване, 60 доставки от целия свят, включени лампи постоянно за около 10 часа всеки ден, повечето, от които се захранват от бензинови генератори. Изхвърляне на храна от кетъринга. Пластмасови торбички, в които да слагаме боклука. Електричество, за да си зареждаме телефони, камерите...“, пише Емануеле Фернети.
 

Читателите на списанието ще видят 8 рисунки - точно толкова, колкото са и кориците в първото издание за това десетилетие. Те са направени от известни художници от различни точки на света. 

Всяка първа страница е с надпис "Никакво оборудване за фотосесия не е било нужно за направата на това издание."

35 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.