Стресът в комбинация с изолацията се отразява зле на всички ни. Начините да стимулираме мозъка си в момента са драстично намалели и много хора се тъпчат от скука. Когато ядем, мозъкът ни отделя допамин и ендорфини, които ни карат да се чувстваме добре. Особено пристрастяващи са така наречените junk храни, защото те карат мозъка да отделя по-голямо количество допамин от салатите например. Когато сме отегчени, имаме нужда от стимулация и именно допаминът е тази стимулация.

Ето как да спрем да ядем постоянно.

  • Създайте си рутина

Планирайте храненията си и яжте точно в определено време. Така ще знаете кога да не ядете. Отървете се от нездравословните неща и си купувайте само тези, които влизат в режима ви. Ако знаете, че не можете да спрете да ядете чипс например, спрете да го купувате. Това, че се храните здравословно, не значи, че не може да е вкусно. Пробвайте различни рецепти, поглезете се.

  • Движете се

Понякога се тъпчем от стрес. Добре е да намерим по-здравословни отдушници на напрежението. Понякога само липса на движение може да ни направи напрегнати. Ходенето, йогата, тренировките са супер начини да изпуснем парата. Пробвайте да направите пролетно почистване на дома, ще сте благодарни по-късно. Когато усетите, че се застоявате, си правете разходки. 

  • Хидратирайте се

Често бъркаме глада и жаждата. Следете колко вода пиете. По принцип е добре да се пият около 1.5 литра вода на ден.

Знаем, че е трудно, но Stay Home. Спасяваме света заедно.

32 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.