• Правете неща, от които се страхувате

От какво се страхувате и защо? Много често удряме на камък, защото отказваме да направим именно това, от което ни е страх. Поставете си за цел да се изправяте срещу страховоте си, това ви прави по-голям човек.

  • Спестявайте 20% от приходите си

Независимо дали ще е в касичка или в банкова сметка, погрижете се да започнете да спестявате.

  • Медитирайте

Медитацията намаля стреса, понижава кръвното налягане и подобрява настроението. 15 минути дневно са напълно достатъчни. Не се напрягайте. Просто затворете очи и послушайте звуците около себе си. Останете малко в своята компания, по-добра няма. 

  • Усмихвайте се, дори когато сте под стрес

Даже най-вече, когато сте под стрес. Ефектът от усмихването е добре познат. Усмивката кара мозъка ви да отделя "щастливи" хормони. Това го "подвежда", че всичко е наред, дори да сте тъжни или напрегнати.

  • Пийте вода

Повечето хора не могат да си представят деня си без чаша кафе, но е по-добре да започнем с чаша топла вода с лимон преди да посегнем към кафето. Колкото повече вода, толкова по-добре. Да сме хидратирани не само ще ни накара да се чувстваме по-добре, но и да изглеждаме по-добре. Добре хидратираната кожа изглежда свежа и опъната, а дехидратацията кара кожата да изглежда отпусната. 

  • Спорт

20 минути упражнения на ден могат да дадат отлични резултати за здравето. Плуване, тичане или йога, важното е да се потите редовно.

51 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.