На някои неща просто не обръщаме внимание. Приемаме ги за даденост, без особено да се замисляме за причините. И в тази връзка вероятно повечето от нас са забелязали, че логата на дрехите обикновено са от лявата страна. Едва ли обаче сте разсъждавали по въпроса защо е така.

Причини

Според изследователите логата, поставени от лявата страна, привличат погледа много повече в сравнение с тези, които са от дясно. Затова повечето марки предпочитат да се доверяват на проучванията и да поставят отличителните си знаци именно отляво, отбелязва сайтът Bright Side.

Можем да разглеждаме логото като „атрибут“, който създава първо впечатление. Един чудесен пример е със сайтовете – и при тях логата на фирмата винаги са от лявата страна, нали?! Но ако трябва да потърсим първоизточника на тази тенденция, ще трябва да се върнем малко назад във времето.

История

Всичко започва с военните и техните гербове и медали, които се поставят... Къде?! Отляво, разбира се. Така че можем да кажем, че хората просто са свикнали да има нещо отляво на униформите. Затова вече 89% от марките поставят логата си именно там. Изключение правят брандове, в чиито родини се пише на арабски, иврит или фарси.

Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.