Трябва да признаем, че английската кралица Елизабет II изглежда доста добре, предвид годините си. За разлика от други дами в напреднала възраст, които понатрупват по някой друг килограм в повече, тя сякаш е пощадена от вечния проблем на дамите с теглото. Това обаче изисква определени жертви и усилия. Нали не си я представяте да тренира във фитнеса?! Значи причината е в хранителния режим, поне така твърдят експертите.

Забранени храни за менюто на кралицата

  • Паста – нужно ли е да обясняваме защо?! Много нишесте, много въглехидрати... много калории.
  • Миди – може да станат причина за алергична реакция или отравяне, така че няма шанс да попаднат в менюто на Елизабет II.
  • Несезонни плодове и зеленчуци – най-важно е храната да е здравословна. Затова всичко, което попада на трапезата ѝ се отглежда от фермерите на територията на Бъкингамския дворец. А в студените месеци избягва сезонните плодове заради факта, че те често се третират с пестициди.
  • Картофи – отново много нишесте и много калории.
  • Недопечено месо – основанието ѝ за това предпочитание е фактът, че полу-суровото може да съдържа бактерии, които да причинят инфекция в организма.
  • Яйца – не всички, избягва само тези с бяла черупка.
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.