Енергията, от която се нуждаем, за да бъдем в отлична форма и добро настроение, зависи от нас самите, а не от околните. Храната, водата, спортът и дори прекарването на определено време навън са множество дребни детайли, които ни поддържат здрави и в отлична форма.

Навиците, на които днес ще обърнем внимание, оказват голямо влияние върху здравословното и физическото ни състояние. Ето защо би било хубаво да им отделим необходимото внимание и ако до този момент не са били на дневен ред в живота ни, четейки, да се опитаме да променим този факт.

1. Спете не по-малко от 8 часа дневно.

2. Пийте не по-малко от 1,500 мл. вода всеки ден.

3. Ограничете захарта и газираните напитки.

4. Пийте по 1-2 кафета дневно, кофеинът тонизира и влияе положително на настроението.

5. Избягвайте тестените продукти.

6. Хранете се минимум 3 пъти дневно. Закуската, обядът и вечерята не трябва да се пропускат.

7. Всяка сутрин преди да тръгнете на работа или училище вземайте освежаващ душ.

8. Старайте се всеки ден да консумирате свежи плодове и зеленчуци.

9. Не ставайте прекалено късно, ранното стартиране със сутрешните задължения ви осигурява повече свободно време през целия ден, а това ви кара да се чувствате спокойни.

10. Всяка сутрин правете упражнения по 10-15 мин. Раздвижването влияе изключително добре на тялото.

11. Не прекарвайте много време пред компютъра.

12. Отделяйте време за себе си и правете неща, които ви харесват.

13. Усмихвайте се!

14. Бъдете позитивни и не се поддавайте на негативни чувства.

15. Четете! Старайте се всеки ден да научавате нещо ново.

16. Общувайте с хора, които са ви приятни. Правенето на неща без желание изтощават вашата енергия и ви напрягат.

17. Слушайте музика или просто намерете подходящ начин, чрез който да си отпочинете, дори за момент.

18. Избягвайте вредните навици.

19. Правете комплименти и казвайте мили думи на хората около вас, така те ще ви отвръщат със същото.

20. Изглеждайте по начин, който ви кара да се чувствате добре и самоуверени.

Напиши коментар