Плажното тяло се извайва отсега! Не чакайте да стане юни, както всяка година. Един месец е достатъчен, за да вкарате тялото си в режим на оформяне и стягане на мускулите. Затова подбрахме 4 упражнения, които работят за всички зони - крака, гръб, корем, ръце и гърди. Всичко се случва в домашни условия, затова няма място за оправдания като липса на време например.

Да започваме!

Клековете стягат и укрепват долната част на тялото. Правят краката силни и тонизирани и подобряват баланса. Правилата за правилното им изпълнение са:

  • разкрачен стоеж /краката да са на ширината на раменете/;
  • пръстите сочат навън;
  • коленете да не се събират едно към друго;
  • правете движенията бавно и концентрирано.

Лицевите опори оформят гърдите и ръцете. За правилното им изпълнение не вдигайте дупето много нагоре, дланите да са на ширината на раменете. Лактите ви тряба да са прибрани. В края на месеца трябва да можете да правите по 50 повторения.

С изпълнението на планк включвате цялото тяло в тренировъчен режим. С това упражнение коремът, раменете, гърба и дупето направо горят. Заемете позиция на лицева опора като тялото ви се опира на лактите и на дланите. Гърбът трябва да е стегнат и изпънат. Същото важи и за дупете. Трябва да сте прави като дъска, не да провисвате надолу или да пъчите задните си части. Тренирайте заемане на правилната позиция пред огледало.

Коремните преси са класика. Заздравяват т.нар. ядро на тялото, а именно торса, който ви поддържа. Не очаквайте да се сдобиете с „плочки‘‘ за този кратък период. Но обиколката в областта на талията ще бъде намалена.

35 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.