Борбата с килограмите понякога е доста неравна. При различните хора „работят“ различни техники, но най-важни са правилното хранене и движението. Без да спазвате определено режим на похапване и без да се движите много, трудно ще се разделите с излишното тегло.

Какво да не правим, ако искаме да отслабнем?

Не изпускайте закуската

Сутрешното похапване е от особено значение – най-важното за деня. По-добре изпуснете вечерята или я заменете с нещо много леко като салата или плод, макар че някои специалисти пък са на мнение, че плодовете не са добър избор вечер. Но да се върнем на закуската. Тя ни зарежда със сили за деня и затова е добре да включим меню, богато на протеин.

Не прекалявайте с междинните закуски

Често ли ви се случва да огладняваме между закуската и обяда или между обяда и вечерята? Няма нищо лошо в това да заситите глада си с нещо малко, дори е полезно, само че не трябва да избирате много калорични продукти. Идеалният вариант са здравословните храни и без никакви вафли, снаксове, кроасани и други подобни.

Не пиете достатъчно вода

Нали знаете, че количеството вода, което трябва да пиете всеки ден, се определя от теглото ви? В интернет можете да намерите калкулатори, с които да проверите точно колко вода трябва да пиете. Добре е да започвате деня с чаша хладка вода с лимон или без лимон. Ако не ви допада топлата вода, не е проблем и да е със стайна температура. Така ще помогнете на организма си да започне да функционира правилно.

34 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.