Формулата е следната: Ако на всеки 90 минути работа правим 20-минутна почивка, ще бъдем по-концентрирани и ще имаме възможност да покажем най-добри резултати. През този времеви период мозъкът ни преминава през няколко фази, като от тях зависи нивото ни на продуктивност и способността да "абсорбираме" информация. 


Важно е като за начало да приемете универсалнaта истина за необходимостта от почивка, но и да намерите начин да я интегрирате във вашата работна среда. Надяваме се да имате възможност да разпределяте почивките си. Настройвайте си таймер за 90 минути, който да сигнализира, че е време да си починете от работните си задължения.


Предлагаме ви следната времева схема:

9:00 часа - Начало на работния ден

10:30 - 10:45 - Почивка

10:45 - 12:15 - Работа

12:15 - 12:45 - Обяд (запазвате останалото врмее от обедната почивка, за да го разпределите през остатъка от деня)

12:45 - 14:15 - Работа

14:15 - 14:30 - Почивка

14:30 - 16: 00 - Работа

16:00 - 16:20 - Почивка

16:20 - 18:00 - Работа 


Ако работното ви време не е гъвкаво, не се отчайвайте, има начин да приложите този метод с малко креативност. 20-те минути могат да бъдат и само 15, стига да са правилно разпределени във времевия интервал (пример: ходене до тоалетна или почивка за цигара).


Този метод може да се приложи не само в работата, но и когато е необходимо да работите продължително в каквато и да е сфера.


Уверяваме ви, че ще се почувствате по-амбицирани, търпеливи и енергични. 

1 Коментара
Напиши коментар