Лято е и макар че сме в пандемия, все повече завиждаме на приятелитени, които вече са на морето, а и ние самите си мечтаем за почивка, плаж и вълни. Редом с тези мисли обаче изплува и ужасът как ще се появим по бански, като все още има няколко килца, които искаме да свалим.

Спокойно! Не всичко е загубено. На помощ идва датскат пилешка диета. С нея само за 13 дни кантарът ще покаже с до 10 илограма по-малко.

Датската пилешка диета е отличен метод за отслабване и детоксикация на тялото. Тази диета се счита за доста ефективна, но в същото време изисква сериозни ограничения. Поради много бърза загуба на тегло, тя може да се придържа само за 13 дни.

Първоначално тази диета е разработена от датски лекари в болница и резултатите ѝ варират от 5 до 15 килограма загуба на тегло само за 13 дни, в зависимост от теглото на всеки човек, който я спазва.

Датската диета има няколко разновидности, включително пилешката версия, която е по-лесна за следване и доста вкусна.

Как действа датската пилешка диета?

Докато спазвате тази диета, енергийната стойност на храните е само 600 калории на ден. Това създава огромен дефицит, което в резултат води до бърза загуба на тегло.

Консумирайки нискокалорична храна, тялото постепенно влиза в състояние на недостиг на калории и започва да използва запаси от мазнини, за да освободи енергията, от която човек се нуждае през деня. Затова тази диета е особено подходяща за хора с наднормено тегло и мастни натрупвания по корема.

Датската диета е една от най-строгите и не допуска нарушаване на каквито и да е правила, защото тогава тя ще трябва да бъде прекъсната. Всяко "кривване" намалява ефективността на тази диета и усилията в крайна сметка ще бъдат напразни. Максималната му продължителност е 13 дни, но може да бъде прекъсната по-рано, ако се постигне желания резултат.

Датски правила за пилешка диета

При спазване на тази диета закуските са изключени. Разрешени са само три основни хранения (закуска, обяд и вечеря). Когато почувствате глад, пийте вода, тъй като това помага за намаляване на апетита. Диетата трябва да се спазва много стриктно. Закуската трябва да бъде в 8:00 сутринта, обяд от 13:00 до 14:00 и вечеря от 17:00 до 18:00. След 18:00 не можете да ядете.

Не е позволено да се консумират храни, различни от тези, представени в диетичния план.

Датска диета с пилешко месо за 13 дни

Ден 1

Закуска : чаша кафе или зелен чай с бучка кафява захар.
Обяд: две големи пилешки яйца или шест пъдпъдъчи яйца, 400 грама варен спанак, домат.
Вечеря : 200 грама пилешко месо, на пара или на скара, салата със зехтин и лимонов сок.

Ден 2

Закуска : чаша кафе или зелен чай и бучка кафява захар.
Обяд : натурално нискомаслено кисело мляко и 250 грама пилешко или пуешко.
Вечеря : 200 грама пилешко месо, на пара или на скара, салата със зехтин и лимонов сок.

Ден 3

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: две големи варени пилешки или шест пъдпъдъчи яйца и пилешко или пуешко месо.
Вечеря : варена целина, домат, пресни плодове.

Ден 4

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: 200 милилитра портокалов сок и нискомаслено натурално кисело мляко.
Вечеря: 250 грама извара с ниско съдържание на мазнини, варено пилешко яйце или три пъдпъдъчи и един морков.

Ден 5

Закуска: големи настъргани моркови.
Обяд: 200 грама пилешко на пара или на скара.
Вечеря: целина и 200 грама пилешко месо, на пара или на скара.

Ден 6

Закуска: чаша кафе или зелен чай ифилия ръжен хляб.
Обяд: две големи варени пилешки яйца или шест пъдпъдъци и един морков.
Вечеря: пилешко месо и салата със зехтин и лимонов сок.

Ден 7

Закуска: чаша зелен чай без захар.
Обяд: само вода.
Вечеря : 200 грама задушено или на скара пилешко месо и една зелена ябълка.

Ден 8

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: две големи варени пилешки яйца или шест пъдпъдъчи яйца, 400 грама варен спанак, домат.
Вечеря: 200 грама задушено или на скара пилешко месо, салата със зехтин и лимонов сок.

Ден 9

Закуска: чаша кафе или зелен чай и бучка кафява захар.
Обяд: натурално нискомаслено кисело мляко и 250 грама пилешко или пуешко месо.
Вечеря: 200 грама пилешко месо, на пара или на скара, салата със зехтин и лимонов сок.

Ден 10

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: две варени пилешки яйца или шест пъдпъдъчи, както и шунка или пуешко.
Вечеря: варена целина, домат, пресни плодове.

Ден 11

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: 200 милилитра портокалов сок и натурално кисело мляко.
Вечеря: 250 грама извара с ниско съдържание на мазнини, едно варено пилешко яйце или три пъдпъдъчи, моркови.

Ден 12

Закуска: моркови.
Обяд: 200 грама пилешко на пара или на скара.
Вечеря: настъргана целина и 200 грама пилешко месо, на пара или на скара.

Ден 13

Закуска: чаша кафе или зелен чай и филия ръжен хляб.
Обяд: две големи варени пилешки яйца или шест пъдпъдъчи яйца и моркови.
Вечеря: 200 грама пилешко, задушено или на скара и салата със зехтин и лимонов сок.

Харесайте страницата на Jurnal.bg и във Facebook

Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.