С напредването на възрастта кожата ни губи своята еластичност и стегнатост. Една от частите на тялото, където това е най-забележимо, са ръцете. Но не се притеснявайте излишно - мускулите на трицепса могат да бъдат стегнати.

Много хора са перфекционисти по отношение на ръцете си. Те смятат, че отпуснатата кожа на раменете изглежда ужасно и затова могат да забравят за тоалетите с къс ръкав. Имате време да поправите всичко - през зимата не носим отворени дрехи, което означава, че ако започнете да работите върху себе си днес, тогава до следващото лято ще можете да облечете тениска без колебание.

Упражнение 1

Заемете стабилна позиция - краката на ширината на раменете, изправен гръб. Вземете по една гира във всяка ръка (те могат да бъдат заменени с обикновени бутилки с вода, един литър или половина, в зависимост от нивото ви на годност).

Бавно изпънете прави ръце си с тежести отстрани, след това също бавно спуснете. Повторете упражнението 15 пъти.

Упражнение 2

Поставете стола до стената, така че да не се движи. Обърнете се с гръб към него, седнете и сложете ръце на седалката. Свийте краката си и застанете на крачка от стола.

Прехвърлете теглото си върху ръцете си. Докато вдишвате, спуснете тялото възможно най-ниско, като сгънете ръце. Докато издишвате - вдигнете се в изходна позиция, изправяйки ръцете си. Ако това упражнение ви се струва твърде лесно - изправете краката си и ги изпънете напред.

Упражнение 3

Не бързайте да затваряте статията и изхвърляйте спортната си униформа в ужас. Заглавието е най-трудната част от това упражнение и е доста просто.

(Сложна версия на страничната лента. Ще ни подхожда проста - краката са свити в коленете и лежат на пода, опорната ръка е на предмишницата)

Легнете на една страна на пода, сгънете коленете си и прехвърлете тежестта си върху предмишницата на опорната си ръка (ако лежите от лявата страна, опорната ви ръка е лява, отдясно - дясна). Останете в това положение поне минута. Ако това упражнение ви се струва твърде лесно - изправете краката си, кръстосайте ги в глезените и оставете опорни точки на краката и ръката.

 

Упражнение 4

Лицевите опори са едно от най-ефективните упражнения за трицепс. Вземете акцент в легнало положение - ръцете на ширината на раменете, с пръсти, подпрени на пода, краката на ширината на бедрата, изправен гръб.

Докато се огъвате и разтягате ръце, повдигайте и спускайте тялото си. Единственото условие е да държите ръцете си възможно най-близо до тялото, не разтваряйте лактите си широко в страни. Повторете 10-15 пъти - стига силата да е достатъчна.

Харесайте страницата на Jurnal.bg и във Facebook

Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.