В детството си много от нас са си мечтаели точно за диета, в която всеки ден се хапва сладолед. Всъщност обаче това не е никак добра идея. Каква е причината ще научите в следващите редове.

Сладоледът е много висококалоричен десерт. Например, 100 г сладолед съдържат от 220 до 250 kcal в зависимост от съдържанието на мазнини, в ескимото например се съдържат - от 270 до 300 kcal, а в крем брюлето - 230-250 kcal.

Така при ежедневна употреба ефектът върху фигурата ви ще е ужасен, освен ако не комбинирате яденето му с редовни интензивни тренировки. Така че, ако не прекарвате поне два часа всеки ден във фитнеса, тогава трябва да се въздържате от това изкушение в ежедневното си меню.

Сладоледът не е подходящ за хора с диабет. Разбира се, в случай на затруднения с теглото, също е по-добре да се въздържате от такава храна.

Второ, ежедневното хапване на сладолед вечер води до хронично безсъние. Липсата на фибри в комбинация с голямо количество мазнини може да причини чести събуждания и като цяло проблеми със съня.

На трето място, страстта към сладолед може да провокира хронично главоболие. Това се случва поради вазоконстрикция, т. е. мозъкът получава по-малко кръв.

Четвърто, студеният сладолед, дори и в жегата, все още е стресиращ за лигавицата на задната фарингеална стена. Ежедневният прием може да доведе до фарингит и дори до възпаление на палатинните сливици, ако човек има хроничен тонзилит.

Може да се каже, че нормата за възрастен човек е два сладоледа седмично.

Между другото, сладоледът абсорбира уличния прах като гъба, така че е по-добре да го ядете у дома или поне на закрито.

Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.