Заменете телефона с книга

Вместо да си зяпаме телефона, чиито лъчи впрочем нарушават биологичния ни часовник, по-добре да си вземем книжка и да се отпуснем. Според изследванията на учени , 6 минути четене намаля стреса до 68 %. За сметка на това социалните мрежи доказано вредят на психическото ни здраве.А пък и четох някъде ,че трябва много да внимаваш какво гледаш преди заспиване, защото влиза директно в подсъзнанието, а определено не искаме инфлуенсъри  и реклами в подсъзнанието си! 

Медитирайте

Всички сме чували как медитацията лекува едва ли не всичко от счупен крак до истерия, но истината е ,че за заспиване помага. Опитайте се да медитирате, толкова ще ви стане скучно, че веднага ще заспите.

Никакви въглехидрати и алкохол преди лягане

Те напрягат излишно тялото. Не знам дали сте забелязали , но дори една чаша вино пречи на добрия сън. Причината е че, тялото се опитва да го преработи и съответно не може да си отпочине пълноценно. По-добрият вариант е чаша билков чай.

Секс

Ами, разтоварващо е.

Напиши коментар