Милиони хора по света практикуват йога всекидневно. Какво е влиянието й върху здравето и душевното ни състояние ще разберете в следващите редове.

 

  • Правилно дишане

Дълбокото поемане на въздух и бавното издишане с дълга пауза повишават количеството на кислорода в тялото и способността за правилно и качествено функциониране на белите дробове.

 

  •  Подобрява физическото състояние

Различните пози в йогата (асани) включват в употреба всеки мускул от тялото. Това подобрява цялостно физическото състояние и повишава издържливостта.

  • Подобряване на гъвкавостта

Вследствие на продължителна практика, гъвкавостта и еластичността на мускулите се повишава.

 

  •  Подобрява кръвообращението и повишава стабилността на кръвоносните съдове

Богатите на кислород кръвни клетки, движейки се по-ефективно в тялото, подобряват функциалността на сърцето. Притокът на кислород намалява риска от повишено кръвно налягане и сърцебиене, вследстие на стрес или неправилен начин на живот.

  •  Намалява стреса

Голяма част от практикуващите йога са се впуснали в това малко приключение точно заради стреса. Благодарение на всичките ефективни и различни етапи упражнения, включващи цялостно човешкото тяло, стресът намалва и дори изчезва напълно. Практикуващите сериозно йога, успешно се научават как да контролират своите чувства и емоции.

  •  Регулира наднорменото тегло

Правилното изпълнение и постоянството при йогата спомагат изгарянето на мазнини и изхвърлянето на вредните токсини и енергия от тялото.

  •  Болките намаляват

Всекидневното практикуване на йога намалява дискомфорта, болките в гърба и ставите. Благодарение на правилното третиране на мускулите, болките отшумяват.

33 Коментара
Напиши коментар
Този сайт е защите от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване.